torsdag 7. mai 2009

Hvem er Jobben?

foto privat
HVEM ER EGENTLIG "JOBBEN"?
Nesten hver dag drar Sjefen av gårde for å møte en som heter "Jobben".
Har ofte lurt på hvem denne personen er.... Av og til stresser sjefen forferdelig for å rekke og møte "Jobben". Vanligvis får jeg en laaang og innholdsrik tur før hun haster av gårde, men andre ganger må vi skynde oss for denne "Jobben" venter. Hvis det er noen som har møtt "Jobben" så kan dere hilse fra meg å si at jeg synes sjefen tilbringer litt for mye tid i hans/hennes selskap. Men av og til er det faktisk litt deilig at Sjefen er borte. Da får jeg slappet av og være litt alene uten for mye krav og mas!

2 kommentarer:

  1. Uff, det hørtes ikke bra ut! Og så må Prinsen være hjemme alene hele dagen mens matmor koser seg glugg ihjel sammen med Jobben! Du bør gi skikkelig beskjed, synes jeg!

    SvarSlett