søndag 20. desember 2009

Life socks!

foto privat

Etter 9 1/2 år uten bekledning har nå Sjefen funnet på at hun skal utstyre meg med sokker! Hva blir det neste spør nå jeg. Uvant for oss begge dette. På første prøvetur måtte Sjefen justere litt underveis så passformen ble bedre. Må innrømme jeg var litt keitete i begynnelsen, men etter 10 meter av turen glemte jeg at jeg hadde dem på. Sparket like bra gitt!(Nå hører det med til historien at Sjefen har kjøpt disse til meg for å være snill da de salter gatene der vi bor og det gjør så INNMARI vondt å gå på salt.)

2 kommentarer:

  1. Salt suger! Ingen tvil om det. Men sokker? Det e jo så deilig å være naken :D

    SvarSlett
  2. Jeg har også fått sånne - vi hadde en liten testetur i stua i går - heldigvis testet vi "bare" på forlabbene, for jeg er sikker på at jeg hadde tryna skikkelig om jeg skulle ha på alle labben - ble LITT vanskelig å gå kan man si......

    SvarSlett