onsdag 31. mars 2010

Dagen derpå

foto Sjefen

Gårsdagen var litt traumatisk får´n si. Ble tatt med til et sted der en gærning prøvde å dra blod, (men der fikk´n ikkeno det sørget jeg for), så stakk han meg med noe skarpt og så husker jeg ikke mer på en stund. Ble regelrett dopet ned!
Da jeg våknet sto jeg i et bur! JEG HATER BUR! Bjeffet og bjeffet helt til Sjefen endelig kom og befridde meg. PÅ tide altså. Så fikk vi kjøre hjem sammen med Ronja og sjåføren hennes. Var litt omtåket og kollapset på sofaen da vi var hjemme. Ble liggende og snorke hele kvelden. Tar på å bli dopet ned og satt i bur. Stakkars, stakkars, stakkars meg!

4 kommentarer:

  1. Fyyyyy flate! Om de noen sinne prøver seg på det der med meg skal det bli månelyst! Det kan jeg love! Stakkars stakkars deg!!!

    PS! Pappa var på legesjekk på torsdag, og de skulle ta blod. De fikk ikke av han heller. For han besvimte og nektet etterpå. hehe. For en pyse!

    SvarSlett
  2. Skulle tro en Drakula var på ferde! Eneste positive er at Sjefen sier jeg har em " minty fresh breath" hva det nå enn kulle være godt for.

    SvarSlett
  3. Beklager skrivefeil - er ikke helt våken enda....

    SvarSlett
  4. Huffåhuff, dette hørtes skikkelig skummelt ut. Får håpe dette ikke er noe de gjør med alle hunder altså, men får satse på at mamma redder meg i så tilfelle...! Håper det går bra nå da :-)

    SvarSlett