tirsdag 18. mai 2010

Feiring... og dagen derpå

Det tar på å feire nasjonaldagen. Ble invitert til kompisen min Bowie. Han er bare en valp (til tross for at han er mye større enn meg). Heldigvis tar han hintet om at jeg IKKE GIDDER å leke med ham. Han respekterer med andre ord de eldre, en beundringsverdig egenskap. (Han går også under navnet Propellen... så det gir en liten pekepinn om hans generelle aktivitetsnivå). Her slapper vi av mens de tobente drikker vin og koser seg med god mat.

MEN, da vi kom hjem klarte jeg på en eller annen måte å forstrekke foten min og det gjorde noe så INNMARI vondt. Sjefen ble helt forskrekket over mine smertehyl og heldigvis tok hun meg med til dyrlegen selv om det var kveld og 17-mai. (Koste hva det koste ville - hun er grei sånn). Fikk sprøyte og piller og beskjed om å ta det litt med ro. Er MYE bedre i dag, men må fremdeles være forsiktig. Men det er sikkert mange andre som har det værre dagen derpå .....


2 kommentarer:

  1. Shit!! Det der var uflaks altså. Forresten rart at mennesker kan hoppe s¨høyt som de gjør når vi vræler skikkelig til, de har jo bare to bein.

    SvarSlett
  2. God bedring kompis :-) Håper du er bra igjen, allerede! Jammen snilt av sjefen din å dra til dyrlegen, det hadde nok mamma gjort for meg også :-)

    SvarSlett