fredag 18. februar 2011

Torpedovirksomhet

Har bedrevet litt torpedovirksomhet og innkrevd gjeld! Siden jeg er så tøff og har en fryktinngjytende fremtoning kom det ikke til blodsutgytelser. Ronjas tobente samboer kom frivillig frem med godsakene da jeg presset den stutte kroppene min inn gjennom dørsprekken. EN HEL BÆREPOSE MED OKSESTRUPER! (Gangbar mynt i heimen hos Sjefen og meg det). Sjefen var full av beundring og mente jeg sikkert kunne få jobb i Statens Innkrevingssentral.

Selvbetjening......og valgets kval....

Prøver denne jeg! Smaker ikke så værst!

...og denne var helle ikke å forakte!
GOD HELG!

4 kommentarer:

  1. Oisann, for en fangst! Ser ut som du har oksestruper nok for et helt år synes nå jeg :-)

    SvarSlett
  2. Se der ja. Kåkker av min smak! Eg bruker å tigge med bambi-øyne, men hey...no har eg lært nokke nytt.

    Eg får ikkje ete strupe eg. Har en forbanna løk mor som synes det stinker sånn. Må Dyrebeskyttelsen kontaktes...igjen?

    God helg Leo. Kos deg me strupene!

    SvarSlett
  3. HELDIGGRIS!!! Her går det mye i elgknoker, men man blir jo lei av det innimellom. Oksestruper ser ganske godt ut; jeg tror jeg har spist det men merkelig nok varte den ikke så lenge, den strupen, når jeg fikk tennene i den...

    SvarSlett
  4. Haha, for en fangst! Om sommeren får jeg søppelsekk, på søppelsekk med tørrfisk. Det synes jeg er godt ;-)

    Hilsen navne-broren din ;D

    SvarSlett