torsdag 18. februar 2010

Griseprat & griselabber!


foto Sjefen (noe nyttig må hun jo gjøre)

Grisepraten har bredt om seg i det siste; Zhivago har testet griseprodukter, "lekt" med trekkoppgris mens Agnes og Ronja har funnet pinnsvin...Synes ikke jeg kunne være dårligere. Hjemme hos Zelda kom jeg nemlig over et par lyserøde plysjgriser!! O lykke! Trodde jeg skulle klare å tuske til meg iallefall én av grisene, men Sjefen (den tørrpinnen)la ned veto. Hun mente at eieren av grisene trengte begge grisetøflene. Litt egoistisk og svinaktig urettferdig spør du meg!

3 kommentarer:

  1. Hver hund hver sin gris (fritt etter Sponheim)sier nå jeg! Og skikkelig dårlig gjort at du ikke fikk en. Han har jo to, og da kunne han vel dele - en til hver så blir alle glade!

    SvarSlett
  2. Den sjefen er visst av og til en skikkelig svinepels, du kunne vel fått låne grisene litt ;-)

    SvarSlett
  3. Hun sjefen din skulle hatt svinebank med en grisetøffel. Enig med Ronja her, hver hund sin gris!

    SvarSlett