torsdag 4. februar 2010

Slæpp off!

foto Sjefen

Nå hører det med til historien at jeg er en mann i min beste alder, dvs 9 menneskeår og 9 menneskemåneder. Omregnet i hundeår blir det ca. 70 år ++.... tror jeg.(Noen regner sånn og noen regner slik) Synes selv jeg holder koken bra. Er på turer både i byen og skog og mark, og er fremdeles interessert i damene. Sjefen sier jeg hører litt dårligere, og det kan hende det, men det er like greit så slipper jeg å høre på maset hennes ihvertfall. Men det medfører at av og til klarer Sjefen å snike seg inn i leiligheten etter å ha vært på jobben UTEN at jeg hører det! Da hender det jeg ligger i min søteste søvn og snorker i vei som dere ser over. Livet som pensjonist er herrrrrrrrrrlig!

3 kommentarer:

  1. Må si du bærer det bra. Men cockere kan jo bli rene oldingene da. Håper eg får sånne fine grå barter som deg når eg blir gammal.

    SvarSlett
  2. Grå barter, grå øyenvipper og grå ører. Veldig distingvert sier Sjefen!

    SvarSlett
  3. Nå har du sovet lenge. Må huske å gå ut og tisse av og til...

    SvarSlett