mandag 30. august 2010

Slæpp off´n Chill out -Livet det er helt ålreit


foto Sjefen
Av og til må man bare ta seg tid til å ligge i gresset og filosofere litt. Over at livet egentlig er helt ålreit, selv om man er pensjonist, går med potesokk, hører dårlig og går på spesialfór.

Livet det er helt ålreit
(av Trang Fødsel anbefales! - Klikk her!)

Sommer og saft lagd av malt
Ålreit
Damer i skjørt overalt
Ålreit
Ray-Bans hurra rattata
Dyre men det er greit
Hele verden smiler til meg
Livet det er helt ål - reit
Regnvær og knust parabol
Ålreit
Unger med full vannpistol
Ålreit
Russen hurra rattata
Maser men det er greit
Hele verden smiler til meg
Livet det er helt ålreit
Camping i telt som faller ned
Ålreit
Ferie og slapp av diaré
Ålreit
Pondus hurra rattata
Solbrent hurra rattata
Beinbrudd hurra rattata
Torden men det er greit
For hele verden smiler til meg
Livet det er helt ålreit
Ja hele verden smiler til meg
Livet det er helt ålreit



4 kommentarer:

  1. Ja til ligge i gresset! Jeg og min firbeinte feriegjest lå i gresset hos handelsmann Zahl i går, og i dag lå vi i gresset ved Saltstraumen. Kjempestas, og man ser mye fra gresset også!

    Men jeg er ikke så skrekkelig god på flossofi ennå. Så jeg gnager og tygger litt i stedet. Kanskje det forandrer seg når jeg blir stor?

    SvarSlett
  2. Kommer etter hver den der flossofien!

    SvarSlett
  3. Godt å høre at du synes livet er ålreit ;-) Ble rett og slett litt bekymra når jeg leste at du var syk, men humøret har du beholdt ihvertfall... God bedring, kompis ;-)))

    SvarSlett
  4. Åååååå. Gress. Gleder meg til helgen. Da skal jeg rulle rundt i det til den store gullmedaljen :)

    SvarSlett