søndag 8. august 2010

Trollstigen


Som nevnt før har Sjefen endelig tatt meg med på ÅRNTLI ferie.
Vi kjørte opp en bratt vei som heter Trollstigen.
Heldigsvis (?) satt jeg bak i bilen og så ikke så veldig mye før vi kom på toppen.

Der var det fiiiiiiiiiiiiiiiiiiin utsikt!
MEN så skulle vi tydeligvis helt ned DIT...
Og bratt var det også!
Vel nede var det glassrekkverk så vi kunne se helt til bunns av Trollstigen. (Sjefen den pysa er litt redd for høyder så der oppholdt vi oss ikke lenge.)
Så måtte vi OPP alle trappene igjen! Slitsomt!
Det beste med hele Tollstigen var at jeg fikk
bade i fjellvann! Forfriskende!


1 kommentar:

  1. Så fin ferie du har hatt, Leoprinsen! Dit vil jammen jeg også dra en gang, når jeg blir stor. Fjellvann skal jeg nok få badet i før det kommer så langt, men den der stigen vil jeg gjerne se. Trapp eller ikke trapp!

    SvarSlett