onsdag 25. mai 2011

Son of Guns N´ Roses

foto mamma´n til Ronja

Nå er verker Sjefen eller undertegnede spesielt opptatt av stamtavler sånn i utgangspunktet. Siden Sjefen adopterte meg for 11 år siden har vi ikke hatt kontakt med moder´n eller fader´n min. Men da Sjefen i ett anfall av ryddegalskap (skjelden vare) fant papiret med slektstreet mitt på falt en god del brikker på plass. Har lenge lurt på hvordan jeg har blitt en så kuuuuuuul fyr når Sjefen vitterlig er den minst kule Sjefen som fins. (Da snakker vi om en kulhetsfaktor på minussiden). Heldigvis veier min kule og nonschalante fremtreden opp for oss begge, så når vi er på tur ser ekvipasjen rimelig bra ut.

Ikke bare er jeg "son of a bitch" som de fleste hunder er.
Jeg er nemlig også son of "Guns N´Roses"! Det heter nemlig moder´n! Fader´n heter "Cool Lad" så da er det klart at min kule fremtoning har sin naturlige forklaring! En kuuuuuuuul rocker!
(Og som hos de andre gamle rockerne har også min hørsel begynt å svikte)



PS: Hør bandet som moder´n er oppkalt etter ved å trykke på bildet over!

5 kommentarer:

  1. Heter modern SON of Guns...??? Det burde ikke forklare, det burde forvirre :P

    SvarSlett
  2. Det derre forsto du egentlig tror jeg...

    SvarSlett
  3. Må inrømme at jeg er litt flau nå. Skjønte det først ved tredje gjennomlesning. Nå må jeg bruke hele natten på skadebegrensing.

    SvarSlett
  4. Hehe, ikke rart du er kul og litt "heavy" da... Og selv om det sies at navnet skjemmer ingen, synes jeg det er bedre at mamma roper Tassen, enn mitt døpenavn Miavos Lucky Luke, selv om Lucky Luke visstnok var en skikkelig tøffing av en cowboy...!

    SvarSlett
  5. WOW! Skikkelig kult ass. Må få si at eg digget halsbåndet ditt der oppe. Stilig type! Eg fikk nettopp vite at min far va den mest vinnende cockeren i 2010, men og den største rundbrenneren. Eg va på cockertreff, og der va vi 4 stk me samme far fra FORSKJELLIGE kull. Damn, han har jokket bra på! Så i Hundesport at han han vant pris for "beste avlsklasse 2011"...der har vi svaret. What a dog...

    SvarSlett