onsdag 11. mai 2011

For seint ute!


I kveld skal Sjefen på Cesar Millan (hundeviskeren) show i Oslo Spektrum sammen med en gjeng gærne tobente. Mulig de har en idé om at de skal få noen tips om hvordan de skal oppføre seg i forhold til oss firbente. (Hundeviskeren "rehabiliterer" hunder og "trener" mennesker).
Too little too late sier nå jeg. Mennesket mitt er ferdigtrent. Gjør nesten alltid som jeg vil. Så får det heller være at jeg for husfredens skyld har latt henne henge på meg et dumt lite skilt med påskriften; Ring Sjefen.
Det er nå ikke sikkert det er HUN som tar telefonen når det ringer!

4 kommentarer:

  1. Oops! Du får passe på at han ikke setter noen merkelige "griller i hodet" hennes om ting hun skal lære deg, du som allerede er utlært da! Det skiltet var jo litt tøft, også er det jo greit å la de tobeinte tro at det er de som er sjefen, hehe...

    SvarSlett
  2. Asså, kordan får man skikk på menneskene sine? Eg sliter grådig med mitt og mine. De forstår ikkje de elementære og allmennmenneskelige grunnmomentene som ligger i god oppførsel. Du har jo sett sjøl ha eg sliter me...mor som bare stikker utenlands for å shoppe og drikke vin. Det stinker egotrip herfra te banken...

    SvarSlett
  3. Gjelder å gi dem dårlig samvittighet Maya! Litt piping, grining, dådyrøyne og slikking bruker å hjelpe. Ellers er taktikken å bare overse menneske ditt når hun kommer tilbake fra et ureglementært fravær. DA skal du se det blir slutt på flyinga utomlands!

    SvarSlett
  4. Hei Leo
    Blogspot var syk, så jeg fikk ikke godkjent kommentaren din. Og nå påstår systemet at den ikke finnes lengre. Beklager!

    -Wilma

    SvarSlett