onsdag 14. april 2010

Ikke akkurat Kong Haakon, men likevel!

Det er ikke alle som har en sjokolade oppkalt etter seg, men siden jeg har blått blod og kalles Prinsen finnes det selvfølgelig en Leo-sjokolade. Her er beviset! (Sjefen fikk denne av Onkel O., og som dere kan se varer ikke sjokolade lenge hjemme hos oss. Jeg fikk ikke smake engang. Sjokolade er "ikke bra for meg" .... unnskyldning for å spise hele greia selv mener nå jeg. Ikke at det er synd på meg. Har fått MYE kylling i det siste i anledning den store dagen. Kylling er det beste jeg vet!)

5 kommentarer:

  1. skikkelig tøft - jeg vil også ha egen sjokolade - tror jeg sender en søknad til Tassen ( http://tassenskosekrok.blogg.no ) jeg vet han har egen hundekokebok - kankje han kan lage til oss?

    SvarSlett
  2. Tassen e grei. Tror kokeboken hans kan hjelpe mot det meste.
    Ellers tror jeg ikke sjokolade er såååå farlig for oss voffer. Jeg har nemlig "sneket" i skålen til mor når hun ikke har sett på, og jeg er da fremdeles i full vigør :P

    SvarSlett
  3. Bare en unnskyldning altså - ante jeg det ikke!
    Hørte du Tassen?

    SvarSlett
  4. Jeg syns ikke sjokolade virker så spennende, jeg, men det sier jeg sikkert bare fordi atte det ikke finnes noen Daxeé-sjokolade...
    Men så farlig tror jeg ikke det er - iaffal ikke når kloke Zhivago sier at det ikke er det. Men selv vil jeg mye heller ha kylling eller potetgull eller baconsnacks eller... Mmmmm. Får helt vann i munnen her jeg sitter. Tror jeg må inn og se uskyldig og sulten ut for daxepappa, jeg ;-)

    SvarSlett
  5. Baconsnacks hørtes bra ut! Skal lage handleliste til Sjefen!

    SvarSlett