søndag 25. april 2010

Snacksorama!

foto Sjefen
Sjefen hadde vært på shopping i går og kjøpt masse godis! PÅ bildene har jeg lagt meg til for å passe godt på disse godbitene. Nå er jeg faktisk "ikke en helt typisk cocker" (sitat Sjefen). Jeg spiser nemlig ikke hva som helst. Tørre godbiter uten smak (hundekjeks etc.) kan du bare ha for meg. Jeg spiser til jeg er mett og så lar jeg resten av maten stå igjen i skåla. Hvis jeg får en pølse og jeg ikke er sulten kan jeg aller nådigst ta i mot for så grave den ned et eller annet sted i leiligheten. Sjefen har fått seg mange overraskelser når hun finner ett av mine lager av stæsj rundt omkring. Toppen på kransekake mener Sjefen var da hun skulle legge seg og fant ei kjøttkake på hodeputa! (Litt sånn hotellservice). Men disse godbitene var toppers! Tørrfisk, oksestruper, fiskesnacks .... og det beste av alt laks og kylling kombinert! NAM!

3 kommentarer:

  1. jammy - det set godt ut!Jeg spiser normalt ALT, men akkutat nå med løpetid er også jeg litt kresen.

    SvarSlett
  2. Hmmm! Kult med den kjøttkaka, lurer på om jeg skal prøve det og gjøre mamma litt glad, hihi.. Bare en myte at vi cockere spiser alt, for det gjør ikke jeg heller nemlig. Joda, jeg er glad i mat, men ikke harde godbiter, tørre harde hundekjeks, tørrfisk osv.osv. Er faktisk en god del jeg ikke liker (en smule bortskjemt kanskje?)

    SvarSlett
  3. MMMMM! Jeg også vil ha en sjef som kjøper sånt. Eller... Jeg har jo det allerede, jo. Men jeg vil ha mer enn han kjøper.
    Litt moro at du og jeg ikke er typiske krabater i matveien. Jeg kan også la maten ligge hvis jeg ikke er spes sulten. Daxepappa sier at jeg er så ulik Daxán som jeg kan bli sånn sett. Han spiste alt, han, med en gang. Fort. Bortsett fra ris. Akkurat der er jeg jo enig med han, da...

    SvarSlett