søndag 25. juli 2010

Bare kall meg Mr. Pizza!

foto Sjefen

Livet i byen på sommeren er ikke værst! Ble invitert ut av ei dame. Ronja skulle ut å spise pizza og jeg fikk følge med. Måtte riktignok ligge under bordet mens de tobente spiste, men fikk egen skinkeservering av personalet der nede. Etterpå fikk vi komme opp i høyden der det var bedre oversikt og vi kunne knurre på en gammel rocker på nabobordet. (Sjefen ergret seg grønn over at hun ikke hadde tatt på meg Rockerhalsbåndet mitt; tenk for en bloggtittel det kunne blitt! "To gamle rockere på restaurant!") Etterpå var vi en tur i "hundbaren" og slukket tørsten. En fin kveld som vil bli gjentatt!

4 kommentarer:

  1. Det var hyggelig kompis - vi får ta en tur igjen om ikke så lenge - nå har vi prøvd sushi-sjappa og pizza-sjappa. Hva blir den neste?

    SvarSlett
  2. Et sted med skinkeservering!

    SvarSlett
  3. Å, så heldige du og Ronja er... Her i distriktet er de ikke no' gla' i hunder på restaurant. Skikkelig kjipt :(

    SvarSlett
  4. Hei igjen! Bare sånn for sikkerhets skyld, RitaK er mamma'n min. Hu hjalp meg med pc'n også glemte hu å bytte navn på kommentaren :-)

    SvarSlett