onsdag 28. juli 2010

Nå har det klikka....

foto en litt undertimulert Sjef

Nå har det helt åpenbart klikka for Sjefen. Lurer på om hun har hatt ferie litt for lenge og kanskje er litt understimulert?

Iallefall... nå har hun funnet en astrologinettside og fått generert fødselshoroskopet mitt. Hun forsvarer seg med at "desperate times call for desperate measures". Betyr noe sånt som at hun er litt forvirra og prøver alle metoder for å finne en forklaring på min (for henne )merkelige oppførsel. MEN siden hun ikke vet akkurat tidspunktet for når jeg er født så blir ikke dette akkurat til å stole på spør du meg.
Finner ikke Ascendanten da vettu! Og det er DEN som "viser ditt ytre, fysiske Jeg - peronligheten, skallet, masken." Så hun juksa og sa at jeg var født kl. 20.00 sånn att Ascendanten skulle bli i vekten sånn som hennes egen er. Typisk tvilling (Sjefen) å ta sånne short cuts altså!

MEN, Jeg er født i:
VÆREN (ARIES)
HERSKER: Mars + 1. hus
KVALITET: Ledende
ELEMENT: Ild
MOTTO: " Jeg er"
NØKKELORD: Mot
TYPE: Foretaksom/Hissig

Jeg er ifølge boka til Sjefen:
Individualist (JA!), aldri langsint (stemmer det), lojal venn og uerstattelig hjelper i en nødssituasjon (prøver så godt jeg kan).

Hva blir det neste den dama finner på? Hundespsykolog kanskje?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar