tirsdag 27. juli 2010

Livet er urettferdig!

foto kjipe Sjefen

Se hva jeg fant! Vingespennet av en eller annen fugl. Bare LÅ DER og ventet på meg lissom. Jeg skyndte meg å plukke det opp og hadde satt opp farten og var i godt driv nedover veien da Sjefen begynte å hyle og bære seg. Til og begynne med trodde hun tydeligvis det var en pinne jeg hadde funnet (litt nærsynt den dama), men SÅ..... Skjønner ikke problemet jeg. Er da en fuglehund. Måtte SPYTTE UT og greier. LIVET ER URETTFERDIG!

(Men jeg vet godt hvor den ligger jeg - så det så! Venter til dama er distrahert av et eller annet, og DA ......
)

2 kommentarer:

  1. Jeg også! I går fant jeg et par fuglevinger på sletta foran huset jeg bor i, og var glad og happy da jeg plukka dem opp. Men jeg måtte også spytte ut igjen; hun tobeinte var INNI munnen min med fingrene sine og plukka dem ut :( Så det jeg trodde var en velkomstgave fra nabolaget siden jeg er helt ny, var nok ikke det.

    Ekle, urettferdige verden. Jeg furta i minst fire sekunder før jeg hadde glemt hele episoden...

    SvarSlett
  2. Du har min fulle sympati... men i morgen kanskje vi finner noe digg igjen! :)

    SvarSlett