fredag 15. oktober 2010

En hund etter musikk......

Er skikkelig imponert over Maya
(den lille svarte Cockeren) altså!
Til tross for sin unge alder
har hun allerede en favorittartist.
Nemlig:
Surprise Surprise!
Joe Cocker!

Må bare si meg enig.
Er man en Cocker så digger man Cocker!


Dessuten er jeg en stor fan av min "navnebror":
Prince!
Han har skikkelig stil...og så utstøter han sånne falsettskrik/uling som jeg presterer noen ganger når jeg sover tungt og drømmer.
Han er kuuuuuuuul!
(Tror mamma´n hans har vært ute med klippemaskinen sin også)

PS: Jeg har også en god kompis som heter Bowie!

3 kommentarer:

  1. Haha. Der ser du! Joe Cocker e the man!

    Forresten. Prince ska ha konsert 10 min fra her eg bor på mandag her i Bergen. Det hadde vært noe hæ?

    SvarSlett
  2. Å ja - Princekonsert da gitt! Ellers er jeg ganske flink til å holde konsert sjøl!

    SvarSlett
  3. Jeg holder en knapp på gnaging av bein i tegnefilmens land, men matmor sier at om ho får seg hanncocker skal den hete Joe.

    Wilma Cocker

    SvarSlett