tirsdag 12. oktober 2010

Kyllingdag

foto frk. fuglefanger

Skjønner ikke disse jakthundene som raser rundt i hele skauen på jakt etter fugl. Helt unødvendig spør du meg! Her kommer Sjefen hjem med en ferdiggrillet fugl som klar til å fortæres. Poblemet er bare at hun er så utrolig treig til å få fuglen ut av posen og ned i matskåla mi. Men som regel trenger hun bare litt oppmuntring i form av piping og klaging og intens stirring fra min side for å få opp tempoet.
Kylling er nemlig noe av det beste jeg vet!
Bon apetit!

1 kommentar:

  1. Åja, får nesten vann i munnen bare av å tenke på hva som befinner seg inni den posen jeg, slafs!!! Jeg elsker også kylling (og kjøttboller, og fisk, og mye annet godt også...) Nei, jakt det er ikkeno' for meg, selv om det sies at amrisen egentlig er en andejeger.. Kan strekke meg til å jage en fugl eller en katt, men der går grensen for mine jaktinstinkter altså!!!

    SvarSlett