tirsdag 7. desember 2010

All I want for X-mas....

Har faktisk tenkt på å skrive ønskeliste til jul ja, før Maya brakte det på bane. Ble nemlig litt nervøs etter at Sjefen kom hjem fra hundemesse med masse stæsh. Kanskje hun tok feil av dagen og trodde det var julaften? Så derfor, visual aid, i form av bildeønskeliste følger herved:


Ønsker meg flere turer i skog og mark!


Laks er godt!

Det samme er tørrfisk...

......biff også!

For ikke å snakke om grillet kylling!

Dessuten er Sjefenkos ikke å forakte heller...
Og siden jeg er en Prins trenger jeg sikkert noen nye puter...



Fant ikke noen bilder på tørkede oksestruper. Prøv å google tørkede oksestruper og se på images -
se hvilket som kommer opp da!!!!!!!!!!!!!!!


Helt til sist må jeg si at jeg faktisk MANGLER de to
forreste tennene i underkjeven så....

(Tok dere DEN eller?)

God JUL!

6 kommentarer:

  1. Her var det masse gode ønsker i form av MAT (litt hekta på mat eller, hihi..), og ellers det gode liv... Bra jobba Leoprinsen ;-)

    SvarSlett
  2. Det der var en steike god ønskeliste! Eg tror eg ønsker meg det samme bortsett fra mye kos med min sjef då. Hun har en tendens til å plukke og susse på meg hele tiden. E SÅÅÅÅÅ lei!

    ...også får eg ikkje lov til å spise tørrfisk av strengemamma. Hon sier det stinker sånn :'(

    SvarSlett
  3. Mamma har lagt sine ønsker på mine vegne inn i sin liste. Men ærlig talt; kammer, børste, "stellebord". Jeg vil ha tørka lever!

    SvarSlett
  4. Mejji chjisjmasj!
    Håper sjefen din er flink til å ta hint - og her var det jo mange fine og veldig konkrete hint å ta av ;-)

    SvarSlett
  5. Den første tingen er i alle fall lett å ordne, vil jeg anta. Og den andre, laksen, er faktisk like god frossen! Da tar den dessuten lengre tid å få i seg, samtidig som vi firbeinte er sysselsatt. Det liker min tobeinte :-P

    Jeg vil gjerne ha egen sofa til jul!

    SvarSlett
  6. Håper de tobente tar hintene her og klemmer til med MANGE og GODE gaver!

    SvarSlett