lørdag 18. desember 2010

Å komme ut av skapet


Sjefen og jeg var invitert bort på førjulsmiddag til Bowie og mamma´n hans. Der traff vi også Mikkel med følge. Bowie er en ordentlig gentleman og deler broderlig av godteriene som måtte forefinnes. Med min fine snute fant jeg fort skapet der godteriene var lagret. Ventet på at det skulle komme mer ut av skapet, men måtte bjeffe litt for at mamma´n til Bowie fikk opp farten og komme frem med mer av godsakene. Sjefen prøvde litt forsiktig å ymte frem på at en slik oppførsel kanskje ikke burde belønnes med griseøreflipper, men mamma´n til Bowie delte raust ut til de tre vise menn som satt rundt henne. Tips; hvis det går litt sakte med å få saker og ting ut av skapet - prøv med et lite bjeff!
Her har jeg funnet godteriskapet!

Det hjalp med litt bjeffing ja! Her kommer det mer!

Men SÅ da! Jeg henger litt rundt utenfor det magiske skapet jeg i tilfelle døren åpner seg...


Ble litt lei av å stå sånn så jeg la meg like godt foran skapet, da slipper iallefall ingen andre til!

Her er Bowie og en nissenfar han etter min mening ble litt for intim med, men det er en helt annen type skap har jeg blitt fortalt....

PS: Hvis dere syns vi ser ut som Hunden fra Baskerville hele gjengen med lysende øyne og greier er det fordi Sjefen glemte fotoapparatet og måtte forevige oss men aifåunen sin...

5 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Hehe, du har da ihvertfall matvett Leoprinsen! Hørtes ut som du ble tatt godt imot og koste deg skikkelig på førjulsbesøk. Her er det dødskjedelig om dagen, for alle er så opptatt med noe de kaller juleforberedelser...

    SvarSlett
  3. Mamma har en guttevenn som visst nok har kommet ut av et skap som ikkje finnes. DET synes eg e rart...

    SvarSlett
  4. Har du gått inn igjen i skapet eller?

    SvarSlett
  5. Ja, kor e du Leo? Fikk du hele ønskelisten din te jul, og e opptatt me å spise? :-)

    SvarSlett