mandag 12. september 2011

En litt sliten matador....



Nå er det ikke sånn at jeg ikke liker jenter... Tvert i mot, under den berømte løpetiden er jeg en ivrig tilhenger av det motsatte kjønn. Men når Sjefen helt uanmeldt kommer drassende hjem med uautoriserte damebesøkende når stressnivået til undertegnede uante nye høyder. Her om dagen var det Zelda som trengte seg på, tidligere har Ronja vært innom. Etter diverse slike besøk har jeg samlet verdifull erfaring for hvordan uklarerte damebesøkende kan behandles. (Kan også brukes dersom dumme hannhunder prøver å ta seg til rette i heimen din).

Har derfor 10 verdifulle tips til dere som får uanmeldt/uønsket besøk:

1. Sørg for at DU som husets herre og mester (gjelder også dere damer) går FØRST inn døra.
2. Still deg opp i døråpningen til kjøkkenet; dermed hindrer du de besøkende tilgang til mat- og vannskål.
3. Følg etter, ja rett og slett "stalk" inntrengeren dersom hun/han skulle være frekk nok til å bevege seg rundt om i leiligheten. Sørg for at de føler at du puster dem i nakken og følger med på deres minste bevegelse.
4. Leker skal IKKE deles.
5. Seng/kurv/liggeplass skal IKKE deles.
6. INGENTING skal deles....
7. Sørg for at den tobente gir deg MEST OPPMERKSOMHET. (Herunder gjelder også kjeft fordi du er en atal ugjestfri firbeint).
8. Hvis de skulle bli for husvarme er det lov å knurre og bjeffe litt på dem for å minne om hvem som ruler.
9. Skal de gåes tur er det DU som skal først ut døra.
10. Lag så mye kvalm at Sjefen din tenker seg om to ganger før dette spetaklet gjentar seg.

Er det rart jeg er en litt sliten matador....



4 kommentarer:

  1. Kanon!! Dette skal rett inn på listen over ting jeg umiddelbart skal gjennomføre! Jeg pleier å måtte sove to dager etter besøk, men med disse reglene vil jeg kunne systematisere arbeidet og være mer effektiv!

    SvarSlett
  2. Skal legge meg disse reglene på minnet for fremtidige herrebesøk, men tror kanskje jeg hadde glemt de om en av disse supersøte damene (les Maya feks) dukket opp i heimen... Mamsen har lært meg å være litt gentlemann skjønner du!

    SvarSlett
  3. Asså, punkt 4-6...hear hear! De ska eg skrive ned og få mamma te å laminere, for ikkje søren om nokken bare ska komme inn i MITT hus å begynne med å smatte og leke med mitt stuff. ÆSJ! Du vet aldri ka de har hatt i kjeften....!

    Tassen; Kniiiis <3

    SvarSlett
  4. Jeg deler vennlig med tørre knottene mine i håp om at noe bedre skal ramle ned. Men nåde den som prøver seg på tennisballer eller bein! Bare jeg har bråka ferdig og fortalt hvem som er sjefen, så kan besøket aller nådigst få komme inn.

    SvarSlett