fredag 23. september 2011

Stein

Litt stein?

Before they slipped me a Mickey!

Sjefen har ikke no greie på drugs. På det området er hun ikke særlig bevandret (bortsett fra at hun har en særdeles velutviklet luktesans og merker når andre har røykt no greier som ikke er tobakk. Tror rett og slett dama kunne fått jobb som narkohund). Når det er sagt så mener hun bestemt jeg så helt stein ut etter besøk hos dyrlegen i dag. Dagen startet som vanlig; ut på tur aldri sur (Meg ikke dama i andre enden av båndet. Hun mumlet noe om at kl 6.3o er lovlig tidlig. As if I care!) Etter turen ble det frokost. (Til meg ikke Sjefen). Til dessert tørrfisk. (Til meg ikke Sjefen) Dessverre satte en del av et fiskeben seg fast inne i munnen min, VELDIG ubehagelig med den spisse greia sittende fast et sted i tannkjøttet. Sjefen tro til med hodelykt og prøvde å se om det gikk an å få ut greia, men jeg må si jeg ikke var særlig samarbeidsvillig. Så da ble det besøk hos dyrlegen istedet. Fikk også tatt tannstein i samtidig da jeg måtte få no ordentlig drugs.... Vet ikke helt hva som skjedde. Fikk et stikk i låret. Ble borte. Da jeg våknet kom Sjefen for å ta med meg hjem. Gikk helt fint helt til vi kom ut. Da ble liksom hele verden litt rar.....fikk ikke styring på beina og Sjefen måtte bære meg hjem.... (godt vi ikke bor så langt unna, men hun klaget fælt på at jeg godt kunne slanket meg litt. Mener nå egentlig at det er armstyrken hennes det er no galt med.) Vi tok pauser underveis og som dere kanskje kan se går øya litt i kryss....

Har siden sovet.....sterke saker de har hos dyrlegen gitt. Kanskje de tok feil og ga meg no greier beregnet på hest.....
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

4 kommentarer:

  1. Aoooch! Kjipesen når ting setter seg fast. Ikkje brraaaa! Du får ha god bedring, og nyte rusen og dollargliset ditt.

    http://www.youtube.com/watch?v=WeYsTmIzjkw&ob=av2e

    Kjøss og sleik

    SvarSlett
  2. Takk Maya! Sjefen mener bestemt at øya mine så ut som Afroman sine i går. Litt tilbake til normalen i dag...

    SvarSlett
  3. Åi! Ja slik går det når sjefen er lat og ikke gidd lage heimetørrfisk til deg, men må satse på kjøpefisk. Og så kom jeg til å tenke på en sang av El Regn om Halfdan Helskev: I syvende etasje i et fem etasjes hus...

    SvarSlett
  4. Enda en grunn til å ikke like tørrfisk! God bedring :-)

    SvarSlett