mandag 19. september 2011

Get your priorities straight woman!

Sjefen er etter min mening helt på tur (ganske lang tur) når det gjelder prioriteringer. Hun investerer i meningsløse ting og tang når våre surt oppsparte grunker kunne blitt brukt MYE MER FORNUFTIG! (På bildet over har jeg rett og slett gått ned for telling, ble helt utslitt av å prøve å forklare dama "the simple facts of life"

Vi trenger IKKE:
Kombinert bæsjeposeholder og lykt
(kan bruke vanlige poser og gå etter lukta)

Ny Bia-bed bare fordi fargen var så kul
(Jeg driter i fargen)



Fancy bæsjeposer som passer i bæsjeposeholderen
( se over)

Nytt trekk til putesenga (fordi Sjefen er så lat og skjelden gidder å vaske har hun investert i TO TREKK)
(Skjerpings!!!
)
Nye matskåler
(bare fordi de var så "søte" og har teksten "food please" og "water please")

Jeg HAR mat- og vannskål som funker helt ok.

MEN DETTE TRENGER VI MER AV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PRIORITER!!!



3 kommentarer:

  1. Helt klart! Men menneske-damer er så opptatt av masse fjas og unødvendige ting og tang, som gir dem stjerner i øya og tom lommebok :(

    SvarSlett
  2. Hør hør! Skandale!!! Igjen!!! Må innrømme at jeg ikke skjønner at du har holdt ut så lenge som du har. Ikke rart du synker ned i deprosjon fra tid til annen. Selv om det ser ut som om du synker ned i ganske behagelige omgivelser da...

    SvarSlett
  3. Asså, det der e som å se meg sjøl! Eg har TO senger.

    Ligger eg i de? NEI.
    Vil eg ha egen seng? NEI.
    Vil eg ligge i sofaen og i sengen te mamma? JA

    Det e altså så mye rævtørking me de hundrelappene at eg spyr. Det eneste vi ber om e fri tilgang på candy, men DET forstår de ikkje.

    Viktig og alvorlig sak du har tatt opp!

    SvarSlett