tirsdag 27. oktober 2009

Eureka!

Det viser seg at "Jobben" ikke er en person men et STED som Sjefen drar til nesten hver dag. Her om dagen fikk jeg være med på jobben for å sjekke forholdene. Det var ingen andre enn oss der ... egentlig litt rart, men Sjefen sa at det var fordi det var søndag. Så da så. Det luktet iallefall veldig interessant, og det var tydelig at det brukte å være flere tobente der til vanlig. Jeg fikk ligge på veska til Sjefen ved pulten hennes mens hun glante på en stor skjerm og drev på med noe oppe på bordet. Etter hvert ble jeg så nyskjerrig at jeg måtte opp på bordet for å se hva alt dreide seg om, men der var det heller kjedelig. Det var bedre å sitte/ligge på det store røde, fine teppet i den lille glassboksen.
Men ENDELIG var hun ferdig med det hun drev på med og vi kunne dra hjem igjen. Borte bra, men hjemme best sier nå jeg!

1 kommentar:

  1. Du må prøve å komme deg på jobben på en ukedag. Søndager er jo til for at menneskene skal la deg bestemme. Og på ukedagene er det sikkert flere der, slik at du kan spille dem opp mot hverandre i lunchen, og til slutt faller alt godt på prinsen. Og ellers kan du gå fra menneskebarn til menneskebarn og få de til å klø magen. Aaaaah... disse menneskebarna er så lettmanipulerbare :D

    SvarSlett