fredag 23. oktober 2009

Kleptomaniac

foto privat

Siden jeg er en voksen kar som stort sett oppfører meg fint får jeg også være med nesten overalt. Her om dagen var vi invitert (Sjefen og jeg) i fødselsdagsmiddag - oksestek og greier. Mmmmmmmm! Nå var det bare de tobente som fikk mat, vi firbente måtte ligge i ro og bare kjenne duften av alt det gode på bordet. Helt greit for meg som ikke er SÅ interessert i mat. Derimot klarte jeg å tuske til meg en tøyleke som lille L hadde slengt fra seg på gulvet. Det er fritt frem å rappe med seg alt som ligger på gulvet må vite! (Winona Ryder og jeg har begge forstått DET.) På bildet ligger jeg henslengt og slapper av sammen med byttet. (En gul fyr som viste seg å være ganske så hyggelig selskap.)


3 kommentarer:

  1. Det er så rett så rett. Selv om det er gale at du ikke får oksestek. Vi ulvehunhder har faktisk utviklet et regelverk for forskjellige ting i livet. Er mange regler da, men akkurat her er det disse som gjelder:
    1. Alt som ligger på gulvet er ulvehunden sitt.
    2. Alt du mister på gulvet, er ulvehunden sitt.
    3. Alt ulvehunden klarer å stjele ned på gulvet, er ulvehunden sitt.
    Regner med at disse reglene kan skrives inn i cockerloven og? For det har egentlig ikke noe med ulydighet å gjøre, bare belønning for å være en glad opportunist :)

    SvarSlett
  2. Glimrende regler!!! Gjelder også cocker spaniels med kleptomaniske tendenser! Rock on!

    SvarSlett