fredag 16. oktober 2009

Ny park - nye muligheter!

foto privat
foto privat

For en stund siden var Ronja og jeg på ekskursjon til Frognerparken. Den var "litt" større enn Torshovparken og hadde en del store steingreier som var fine å tisse på. Det var også en fin fontene/badebasseng der (som det også er i Torshovparken.)Problemet var bare at den var "litt" dypere. Det synes jeg noen (les Sjefen) burde ha fortalt meg om. Jeg hoppet nemlig ut i bassenget mitt....akkurat som jeg gjør i Torshovparken. MEN istedenfor å rusle rundt på bunnen med vann til litt over magen sank jeg som en stein - rett til bunns gitt! Kom opp ogjen litt forfjamset, svømte rundt og lot som ingenting. Var litt ugreit å komme seg opp på land også da kanten var litt høy og jeg ikke fikk årntli fraspark som jeg pleier. Ronja prøvde å hjelpe så godt hun kunne, men etterhvert måtte Sjefen fiske meg opp. Litt pinlig altså! Men vi hadde en fin tur likevel - parken kan anbefales den!

2 kommentarer:

  1. Haha. Lite pinlig da :P Håper du kan fortrengelsens kunst.

    SvarSlett
  2. Det hjelper å late som ingenting! Da tror de andre nemlig at det er tilsiktet....

    SvarSlett