mandag 19. oktober 2009

Interiørnytt

foto privat

Sjefen kom hjem her om dagen med ny pute til meg. Det er ikke det at jeg akkurat MANGLER liggeplasser .... Fra før har jeg opptil flere ; senga (Ja, jeg FÅR ligge i senga), oppe på mange puter i sofaen (Ja, jeg FÅR ligge i sofaen), på saueskinn foran ovnen, på den fine putesenga i stua og i vinduskarmen på kjøkkenet (Ja, jeg FÅR ligge i vinduskarmen - men bare på kjøkkenet). Den nye puta er kjempegod! Er ment som reisepute tror jeg, men fungerer kjempefint oppe i senga også (Ja jeg FÅÅÅÅÅÅÅÅÅR ligge i senga, nemlig!).

2 kommentarer:

  1. Du er nå oppgradert til helten min offisielt sett. Ikke bare har du nese for god design, men ligge i vinduskarmen?? Jeg trodde det var fysisk umulig! Og i seng og sofa? Skinn forran peisen? Ingen tvil om at du er en prins nei!

    SvarSlett
  2. Vinduskarmen er akkurat passe bred for en Cocker. Kan bli vanskeligere for en større kar som deg, men du kan jo alltids prøve! Har det som plommen i egget ja! Har oppdratt Sjefen bra. (Lar henne tro det er hun som bestemmer og så gjør jeg som jeg vil. Har hørt fremgangsmåten fungerer bra for menneskedamer på menneskemenn også!). :)

    SvarSlett