mandag 12. oktober 2009

Prison Break

foto privat


Det er utrolig hvor mange gode ideér og tips fjernsynet kan gi hvis man bare følger med. Uten at Sjefen er klar over det har jeg i lengre tid smugtittet på et utmerket "gjør det selv program" som heter Prison Break. Her gjennomgås flere metoder for å slippe ut av buret; snakk om nyttig program! Jeg har med hell benyttet meg kunnskapen tilegnet i smug. Når vi er ute og kjører bil får jeg IKKE sitte foran (som jeg vil), men må sitte bak gitter bak i bilen. Urettferdig! MEN når de tobente stopper og går UT av bilen og inn i en butikk e.l. slår UTBRYTERKONGEN til! Vips så sitter jeg i førersete og får den plassen jeg fortjener. Litt bittert er det at jeg blir plassert bak lås og slå når vi kjører videre. Men ved neste stopp er det bare å gjenta prosedyren. En vakker dag blir de tobente så lei av dette at jeg nok får sitte foran. Jeg gjør som de store, macho gutta i Prison Break; GIR MEG IKKE! Så det så!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar