lørdag 21. november 2009

Flekken

foto privat
Må bare innrømme at store deler av turen går jeg med snuta i bakken på jakt etter godlukt. Av og til finner jeg en flekk som lukter helt uimotståelig! (Da har det gjerne vært damer med løpetid på ferde.)

Fremgangsmåten er da følgende:

1.
Dytt snuta ned i bakken og innhaler. (I motsetning til en viss president innhalerer jeg nemlig).
2.
Skrap med poten og få frem godlukta ytterligere.
3.
Gjenta punkt nummer 1.
4.
Gå en runde rundt flekken og gå til angrep fra motsatt side.

5.
Gjenta punkt nummer 1.

6.
Løft på benet og skvett litt (for syns skyld).

7.
Gjenta punkt 1-6 så mange ganger du vil (eller Sjefen har tålmodighet til)
.

Jeg er ikke kjiip og deler gjerne flekken med andre (her med Kenzo).




3 kommentarer:

  1. Bra at en erfaren snuser deler sine erfaringer her. Jeg er jo bare 15 måneder, og hadde ikke helt fått med meg det der med skraping for å få frem mer lukt. Skal absolutt legges inn i programmet!

    SvarSlett
  2. Glad erfaring kan deles og komme andre til nytte!

    SvarSlett
  3. Godt løypa ikke er alt for lang .......

    SvarSlett