mandag 23. november 2009

Sushi - ja takk!

foto privat
Det har vel demret for de som leser bloggen min at jeg muligens er en smule bortskjemt, men på en GOD måte! (Hmmmm...?) Denne antagelsen blir nok bekreftet til fulle når jeg sier at Sjefen og jeg spiste Sushi her om dagen. (Til de som ikke vet hva Sushi er, så er det et fancy navn på det vi vanlige dødelig kaller fisk og ris.). Jeg fikk smake litt og må si det var kjempegodt! Nesten like godt som tørrfisk. Nå skal det sies at jeg kun får ris og fisk og ikke de andre greiene som Sjefen spiser sammen med Sushien. Ikke bruker jeg pinner eller!

4 kommentarer:

  1. Pinner er klart for pyser. Da kan man like godt begynne å bruke serviett og. Ikke noe gale om folk med slik legning altså, helt ok det, men jeg kjenner ikke slike! Personlig stjal jeg fisk fra Onkel Doffen i går. Bestemor hadde kokt masse deilig sei til han, og tullingen bare luktet på det og trippet litt før han skulle hoppe i matfatet. Dumt av han....

    SvarSlett
  2. Kommer ingen vei her i livet hvis vi ikke tar oss litt til rette!

    SvarSlett
  3. Ble plutselig redd for å bli misforstått her. Det er VELDIG kult å leke med pinner. Men far sier at man ikke skal leke med maten, og da blir det, i alle fall for meg, vanskelig å blande inn pinner og. Life is hard!

    SvarSlett