onsdag 4. november 2009

Sokkedorisei!

foto privat

Når vi skal ut på tur må jeg ha noe å bære på. Vet ikke helt hvorfor, men Sjefen kaller det "instinkt". Til å begynne med fikk jeg bære votter og hansker. Plutselig ble det slutt på det. Vet ikke om det har sammenheng med at jeg legger fra meg ting når det er fristende dufter som må undersøkes .... og glemmer å plukke opp etterpå. (Tar det egentlig som en selvfølge at Sjefen kan ta seg av den jobben). Sjefen gikk derfor over til å gi meg en bæsjepose (ubrukt) å bære på, noe som egentlig er helt OK. Men av og til må en stakkar ha noe skikkelig å bite i. En brukt sokk feks. er helt nyyyyyydelig. Jeg sniker med meg en ut når Sjefen ikke følger med, og koser meg med den - så lenge det varer.

3 kommentarer:

  1. Det er din soleklare rett. Selv har jeg en svakhet for å hente skitne undikker i skittentøykurven for å nikose de på puten min. Ikke pop blandt resten av huset, men absolutt verd de sure blikkene :D

    SvarSlett
  2. Socks rocks! Jeg har funnet en sokk en av naboene har mistet i vaskekjelleren. Den bærer jeg oppover og nedover trappa. Tar den ikke med ut ..... tar den ikke med inn .... bare oppover og nedover. Lurer på hvilken nabo som er sokkeløs :)

    SvarSlett