søndag 1. november 2009

Hentesøndagsavisendag

Må jeg sitte her helt alene jeg da?
Hurra! Vi er på tur igjen!
foto privat

Nesten hver søndag drar Sjefen meg med på et sted hun kaller 7-11. Det er så KJEDELIG! Derfor drar jeg alt jeg kan i båndet for å komme forbi inngangen når vi nærmer oss. Må innrømme at dette ikke har funket hittil.(Men jeg gir ikke opp). Jeg må sitte helt alene ved døra mens Sjefen kjøper kaffe og avis. Noe så urettferdig! Det eneste som er positivt er at jeg får bære avisen hjem!

4 kommentarer:

  1. Du må ta en alvorsprat med sjefen din altså! Jeg er med helt inn jeg, slipper å sitte ved døra. Har vært helt innerst der hvor pølesene er til og med jeg!

    SvarSlett
  2. Finnes det pølser der? Da ser saken litt annerledes ut. Skal se om jeg ikke kan snike meg litt lengre inn neste gang!

    SvarSlett
  3. Får dere være med inn i det hele tatt? Jeg er sjokkert over hvor dårlig jeg blir behandlet her på Nordnes! Nå blir det revolusjon væpnet med trekking og pølsenask!!!

    SvarSlett
  4. Tror Sjefen har tatt seg litt til rette....Ronjas matmor enda mer. Jeg må sitte stille ved døra - helt alene! (Sjefen liker nemlig ikke å sette meg utenfor noe sted, det er så mange "tullinger" har jeg hørt henne si.) Er med på pølserevolusjon jeg også!

    SvarSlett